1. Alltid ferske bakervarer
Siden du selv tiner og eventuelt hever og steker produktene, har du alltid helt ferske brød, boller og andre bakervarer til gjestene dine.

Til inspirasjon: Ladekaia i Trondheim lager hjemmelagde kanelboller av deigemner
2. Variert utvalg
Bake-off gir deg mulighet til å tilby gjestene en bredde i produktutvalget det er tilnærmet umulig å få til med ferske bakervarer. Du steker kun det du trenger når du trenger det og kan skape variasjon fra dag til dag.
3. Fleksibel servering
Selger du mer enn forventet eller får uventet besøk, kan du tine og servere, eller steke opp mer nystekt bakst.
Til inspirasjon: Se hvordan Stavanger-hotellet håndterte storinnrykk i sommerferien
4. Jevnt høy kvalitet
Produktene er bakt ferdig med moderne bakemetoder slik at du kun skal tine og/eller heve og steke dem. Dermed blir kvaliteten den samme hver gang så lenge du følger noen enkle instruksjoner.

Se hvordan du oppbevarer og håndterer bake-off
5. Mindre matsvinn
Med litt planlegging, steker du kun det volumet du trenger, sitter igjen med minimalt med tørre eller mugne brød og bakervarer, og kaster derfor mindre.
Til inspirasjon: Dette gjør kantinesjefen vår for å minimere matsvinn
6. Bedre lønnsomhet
Siden du kan kjøpe større kvanta og kaster mindre, ser også bunnlinjen bedre ut.
7. Duften av nybakt
De færreste kan motstå duften av nystekt brød og søtbakst. Steker du mindre volumer ofte, beholder du den herlige duften i lokalet ditt hele dagen.
Se video: Vi baker. Du steker. Kundene elsker det.

Vi baker.
Du steker.
Kundene elsker det.
